
Kliendiinfo
Hooldusteenusele tulles kaasa võtta:
- kehtiv isikut tõendav dokument (ID kaart või pass);
- meditsiiniline dokumentatsioon
- igapäevaselt tarvitatavad originaalpakendis ravimid;
- tubased riided ja hooajale vastavad riided väljas käimiseks/ jalutamiseks ja jalanõud (jalatsiteks sobivad tagant kinnised ja mittelibiseva tallaga sisejalanõud või spetsiaalsed kummitallaga sokid);
- isiklikud hügieenitarbed (pesemishari või svamm, kamm, suuhooldustarbed – hambahari, hambapasta, proteesidele puhastusvahend; meestele habemeajamismasin või raseerimisvahendid);
- isiklik abivahend (ratastool, rulaator, raam, kuuldeaparaat, veresuhkru mõõtmisvahendid, ortoos, kateetrid, stoomihooldusvahendid, jms);
- isiku elukohajärgse kohaliku omavalitsuse korraldus või otsus kohatasu osalise toetamise kohta;
- soovi korral lemmikud isiklikud asjad, mis teevad olemise kodusemaks (näiteks fliis, raadio, laualamp);
- raha, dokumendid, väärisesemed ning kallihinnalised isiklikud asjad palume koju jätta. Vajadusel saab need anda seifi hoiule.
Enne teenusele tulekut on soovitatav:
- kontrollida, et kehtiks isikut tõendav dokument
- vajadusel teha notariaalselt kinnitatud volikiri või seada eestkoste
Lisainfot annab juhatuse liige Aksana Pungas telefonil 513 0048 või sotsiaaltöötaja Kadri Laur 5398 9338
Hooldekodust lahkumine
- Hooldekodust lahkumine toimub meie elaniku ja/või tema seadusliku esindaja kirjaliku avalduse ja hoolduslepingu lõpetamise alusel.
- Lahkumisel antakse meie elanikule tagasi tema isiklikud esemed, hoiule antud väärisesemed, raha ja dokumendid.
- Lepingu lõpetamisest on asjast huvitatud pool kohustatud ette teatama kirjalikult vähemalt nädala.
