Kliendiinfo

Hooldusteenusele tulles kaasa võtta:

  • kehtiv isikut tõendav dokument (ID kaart või pass);
  • meditsiiniline dokumentatsioon                                       
  • igapäevaselt tarvitatavad originaalpakendis ravimid;
  • tubased riided ja hooajale vastavad riided väljas käimiseks/ jalutamiseks ja jalanõud (jalatsiteks sobivad tagant kinnised ja mittelibiseva tallaga sisejalanõud või spetsiaalsed kummitallaga sokid);
  • isiklikud hügieenitarbed (pesemishari või svamm, kamm, suuhooldustarbed – hambahari, hambapasta, proteesidele puhastusvahend; meestele habemeajamismasin või raseerimisvahendid);
  • isiklik abivahend (ratastool, rulaator, raam, kuuldeaparaat, veresuhkru mõõtmisvahendid, ortoos, kateetrid, stoomihooldusvahendid, jms);
  • isiku elukohajärgse kohaliku omavalitsuse korraldus või otsus kohatasu osalise toetamise kohta;
  • soovi korral lemmikud isiklikud asjad, mis teevad olemise kodusemaks (näiteks fliis, raadio, laualamp);
  • raha, dokumendid, väärisesemed ning kallihinnalised isiklikud asjad palume koju jätta. Vajadusel saab need anda seifi hoiule.

Enne teenusele tulekut on soovitatav:

  • kontrollida, et kehtiks isikut tõendav dokument
  • vajadusel teha notariaalselt kinnitatud volikiri või seada eestkoste

Lisainfot annab juhatuse liige Aksana Pungas telefonil 513 0048 või sotsiaaltöötaja Kadri Laur 5398 9338

Hooldekodust lahkumine

  • Hooldekodust lahkumine toimub meie elaniku ja/või tema seadusliku esindaja kirjaliku avalduse ja hoolduslepingu lõpetamise alusel.
  • Lahkumisel antakse meie elanikule tagasi tema isiklikud esemed, hoiule antud väärisesemed, raha ja dokumendid.
  • Lepingu lõpetamisest on asjast huvitatud pool kohustatud ette teatama kirjalikult vähemalt nädala.